Hulp bij inloggen


Inloggen lukt niet
Geen probleem, we helpen je graag om dit op te lossen:

  • Controleer of je het juiste e-mailadres en wachtwoord gebruikt. Een typefoutje is snel gemaakt. Bijvoorbeeld als er een spatie achter je e-mailadres staat.
  • Controleer of je toetsenbord goed werkt en er geen CAPS-lock of NUM-lock aan staat.

Wachtwoord vergeten

Vraag een nieuw wachtwoord aan met je e-mailadres of klantnummer.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Ik weet mijn gebruikersnaam niet
Je gebruikersnaam is je e-mailadres.

Ik weet zeker dat ik een account heb, maar het systeem herkent mij niet
Vanaf 2019 log je niet meer in met je klantnummer, maar met je e-mailadres. Werk je account zelf bij om voortaan in te kunnen loggen met je e-mailadres:

Account bijwerken naar e-mail login:

1 Log in met je klantnummer (7 cijfers).
2 Ga akkoord met de voorwaarden en klik op voltooien.
3 Werk je profiel bij met je e-mailadres en nieuwe wachtwoord.
4 Klik op de link in de e-mail die je ontvangt.
5 Je account is nu bijgewerkt. Voortaan log je in met je e-mailadres.

Ik heb nog geen inloggegevens
Schrijf je in als woningzoekende. Je krijgt dan een e-mail met als onderwerp ‘Activatie MijnStadswonen account’. Klik op de link in die mail en kies je eigen wachtwoord. Doet de link het niet meer? Vraag dan een nieuwe activatiemail aan.

Ik heb al het bovenstaande geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet om in te loggen
Neem contact op met ons via info@stadswonenrotterdam.nl. Vermeld hierbij je naam en je klantnummer.